Monday, January 4, 2010

SEKITAR BOM 2.1.2010 dan WISMA KLIFE yang BARU!

KLIFE telah mengorak langkah berani. Pada tahun baru ini KLIFE akan menambah produk yang ada dan mempertingkatkan lagi kuantiti dan kualiti produk yang ada. Disamping itu kempen iklan yang kini mula menampakan kesan akan dipergiatkan lagi. Hasilnya ialah pertambahan bilangan ahli dan stokist yang ketara. Iklan KLIFe yang kini dipaparkan di TV3 dan juga di Harian Metro telah membawa suatu kejutan kepada KLIFe kerana sehingga 2 Januari 2010 yang lepas KLIFe telah keputusan produk!. Pertambahan permintaan yang mendadak menyebabkan KLIFe terpaksa meminta KILANG DERMILAB menambah produksi. Inilah hebatnya KLIFe. Jenama baru buatan bumiputera buatan Malaysia.

SPG sebagai ahli dan antara kumpulan terbesar dalam KLIFe dengan ini mengumumkan beberapa sasaran SPG.

SPG dengan ini melancarkan kempen "AHLI SAMPAI SM" yang mana dalam kempen ini ahli akan dibantu untuk mencapai tahap SM dalam masa 3 bulan sahaja!. INI sasaran pertama SPG. Sebagai kumpulan yang mempunyai ahli sehingga 78 orang setakat ini maka seharusnya SPG boleh menjadikan ahli-ahlinya SM dalam masa tersebut. INi juga membantu ahli-ahli SPG-KLIFE mendapat lebih manfaat SM. [PENDAPATAN SM BOLEH MENCECAH RM1K dalam sebulan!]

SPG juga dengan ini melancarkan kempen "AHLI JADI STOKIST' yang mana dalam kempen ini ahli digalakkan menjadi stokist kerana promosi yang dijalankan oleh KLIFE amat berbaloi untuk ahli memilih menjadi stokist. Kalau dulu untuk menjadi STOKIST ahli perlu ada RM10K tetapi kini dengan hanya RM5k ahli boleh menjadi stokist dan pendapat stokist adalah berkali ganda!.

SPG juga akan melancarkan iklan sendiri iaitu dengan mengedarkan flyer KLIFe berjumlah 10,000 dalam masa 3 bulan ini. Oleh itu, ahli-ahli digalakkan berhubung dengan upline masing-masing untuk mendapatkan flyers tersebut.

Sekian.
KLIFEMAN. 4 Januari 2010.

PEJABAT KLIFE YANG BERWAJAH BARU!, LEBIH UMMPHH...




































RUANG DALAMAN PEJABAT KLIFE YANG BERIMEJ KORPORAT!


















DEWAN SEMINAR UNTUK BOM [ini BOM pada 2.1.2010]
















GALERI PAMERAN PRODUK KLIFE!


No comments: