Tuesday, July 15, 2008

KAYLA BEVERLY HILLS: PELUANG JADI USAHAWAN!

Sedikit penerangan tentang Dermilab sdn bhd (AJL 931598)

Dermilab Sdn Bhd (643781-U)

Alamat :

No.58, Jalan 3/69 Seksyen 3

46000 Petaling Jaya Selangor

No tel. 03 7783 2990

Dermilab Sdn Bhd

merupakan empunya milik Kayla Beverly Hills Malaysia.

Yup, memang Kayla milik malaysia.

Bulan depan Dermilab akan melancarkan jenama baru bernama KLIFe (www.klife.com.my) yang mana kualiti produk adalah setaraf dengan Kayla.

Kalau Kayla merupakan jenama runcit biasa, maka KLIFe berjalan atas tapak Multi Level. Sekarang ini KLIFe sedang giat menambah ahli.

Tak ramai yang join KLIFe. inilah masa untuk anda mencari produk yang boleh meletup dipasaran.

Saya baru sahaja join KLIFe ini. Baru masuk 2 minggu lepas. walaupun tak launching lagi tapi bagi saya inilah peluang yang saya cari. DAn saya telah pun menjual 10 stokin FAr infra Red Kayla/KLIFe ini. (ada banyak lagi produk KLIFe ini) Produk memang terbukti bagus.

[update 15 julai 2008 : 17 pasang stokin FIR telah dijual]
target: sehingga 1 Ogos 2008: 50 pasang stokin dijual]

p/s

Kalau nak ikutkan banyak produk bagus di pasaran. tetapi kita nak cari yang boleh buat duit kan? Barang yang bagus perlukan promosi.

KLIFe ada perancangan untuk buat iklan di TV dan Suratkabar. Jadi kalau dah terkenal dan orang sudah tahu KLIFe, maka senang jugak lah untuk kita buat duit.

itu pendapat saya.

Ooops..sebelum terlupa. Dermilab syarikat 100% bumiputera. Pemilik utama KLIFe ialah Datin Normaziah Sheikh Muhammad ( pemenang wanita IKON 2007 Utusan Malaysia)

[klik untuk kenali Wanita Ikon 2007]
http://www.utusan.com.my/utusan/archive.asp?y=2007&dt=1231&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_01.htm

Sekian wasaalam. sekadar membuka pintu sahaja.

BILA HARGA MINYAK NAIK, HARGA BARANG PUN NAIK. ORANG PUN NAIK, NAIK MINYAK.
HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT.

No comments: