Friday, July 18, 2008

Kenapa KLIFe?: enam sebab asas mengapa anda perlu pertimbangkan

Ada banyak sebab mengapa orang ramai menceburi bidang MLM.

Ada banyak alasan mengapa orang ramai tidak mahu menceburi bidang MLM

TAPI MENGAPA ANDA PERLU MASUK KLIFe ?

1. Syarikat ini mempunyai modal yang kukuh. Syarikat Dermilab Sdn. Bhd. merupakan syarikat dalam kumpulan Megapadu Sdn. Bhd (http://www.megapadu.com/). Jadi kewangan Dermilab adalah terjamin.

INI BUKAN SYARIKAT JUAL SATU DUA PRODUK LEPAS TU TUTUP!. SYARIKAT INI DITUBUHKAN UNTUK MENGUASAI BIDANG MLM DI MALAYSIA. TIDAK SEPERTI SYARIKAT MLM LAIN YANG HANYA MAHU KUTIP JUTAAN RINGGIT DAN KEMUDIAN LESAP!

JANGAN TERTIPU DENGAN SYARIKAT SEBEGINI. KALAU DIA JUAL SATU DUA PRODUK DENGAN HARGA TAK MASUK DIAKAL, BAIK JANGAN MASUK SYARIKAT ITU.

2. Dermilab adalah empunya daftar nama KAyla Beverly Hills Malaysia.

YUP. KAYLA MALAYSIA MEMANG DERMILAB YANG PUNYA.

3. Plan Pembayaran adalah mampan dan mampu bayar. Dengan Plan A dan Plan B yang diolah khas hasil daripada pemerhatian kepada pasaran, dijangka bahawa plan-plan ini akan lebih memerikan daya saing kepada pengedar KLIFe untuk menarik lebih ramai orang menjadi ahli KLIFe.

PLan-plan ini juga adalah dibuat dan disesuaikan dengan keadaan ekonomi pada masa ini. PLan -plan ini adalah untuk kita!. Ia murah dan berbaloi.

KIRA LOGIC LA. TAKDE LA MACAM SYARIKAT LAIN YANG JANJIKAN BINTANG DAN BULAN KEPADA PENGEDARNYA KEMUDIAN TUTUP SEBAB TAK MAMPU BAYAR BONUS.

4. Menghasilkan dan mengilang sendiri produk keluaran syarikat.

TIDAK SEPERTI SYARIKAT MLM YANG LAIN. DERMILAB TIDAK COP BARANG ORANG LAIN SEBAGAI BARANG SYARIKAT. SYARIKAT ADA KILANG SENDIRI DI NILAI.

5. Produk syarikat ada pelbagai jenis. Produk-produk ini dulunya dari Kayla dan kini dibawa masuk kedalam KLIFe.

INI BUKAN SYARIKAT JUAL SATU DUA PRODUK LEPAS TU TUTUP!. SYARIKAT INI DITUBUHKAN UNTUK MENGUASAI BIDANG MLM DI MALAYSIA. TIDAK SEPERTI SYARIKAT MLM LAIN YANG HANYA MAHU KUTIP JUTAAN RINGGIT DAN KEMUDIAN LESAP!

6. Sekarang ini merupakan masa yang terbaik untuk masuk KLIFe. Ini kerana -

  • Tiada skim internet yang merapu;
  • Masalah ekonomi yang memaksa orang mencari kerja luar; dan
  • Produk Kayla yang memang terkenal membuatkan pengedar KLIFe senang promote dan dapat downline.
http://www.spg-klife.blogspot.com/

No comments: