Wednesday, November 26, 2008

Berita terkini dan sensasi!

UPDATE: 19 MAC 2009

Harap maklum bahawa promosi dibawah ini telah tamat.

Walaubagaimanapun, pihak SPG tetap memberikan softcopy percuma flyers dan juga presentation power point berserta dokumen-dokumen lain untuk kemudahan ahli SPG.
CD ini akan diberikan pada perjumpaa setiap minggu di HQ KLIFe PJ.
UNtuk penghantaran luar waktu tersebut sila hubungi upline anda. CD akan HANYA DIBERIKAN KEPADA UPLINE anda.

UNtuk penghantaran melalui POS. Sila hubungi UPLINE anda atau pemilik web ini. Kos sebanyak RM5 akan dikenakan bagi setiap penghantaran.

Untuk makluman anda, plan pembayaran pendapatan telah diubah. Sila hubungi upline anda.

Terima kasih.

...............
Berita terkini dan sensasi!

Salam rakan-rakan dan pelawat website ini,

Apa kabar anda? baik semua? alhamdullilah.
Ini merupakan update bagi mereka yang tak terupdate.


updates:

1- Sepanjang bulan 11 ini SPG KLIFe telah meraikan kenaikan pangkat seorang ahli kita yang berjaya mendapat pangkat Senior Manager. INi bermakna beliau pada masa ini mempunyai anggaran pendapatan RM100-RM1000. TAHNIAH untuk beliau.

2- Pejabat KLIfe di Petaling Jaya sedang diubahsuai untuk kemudahan kita semua. Proses ini akan mengambil masa sehingga awal tahun depan. walaupun begitu semua perjumpaan dan table talk masih dijalankan seperti biasa. Tempat agak sesak dan berdebu namun ia tidak mematahkan semangat kita semua untuk bergerak dalam KLIFe. Bawa sahaja prospek anda ke sana. p.s: ubahsuai ini melibatkan kos yang agak mahal. so, nantikan wajah korporat baru Dermilab dan KLIFe!.

3- SPG-KLIFe telah berjaya menambah 3 orang ahli secara online dan salah seorang daripada mereka kini adalah MOBILE STOKIST!. Kami percaya dalam masa terdekat ini lebih ramai akan bergerak dalam KLIFe. Susun kedudukan anda sekarang!. Laksanakan strategi untuk mendapat punca pendapatan tetap. p.s lepas bulan 12 2008 pasti menderu orang akan join KLIfe, kenapa? iklan akan mula dibuat, gerakkan usaha. pasti anda berjaya!

4-Website ahli dalam proses penyiapan. SPG2u.com sedang ditambah baik dan mudah-mudahan dalam bulan 12 ini semua proses berkaitan integrasi sistem akan siap sepenuhnya. Dalam web itu nanti ahli SPG akan mendapat website sendiri contoh www.spg2u.com/afifah----- ini adalah platform untuk anda mempromosikan diri dalam internet. Prospek anda adalah berjuta-juta!. kami buat ini untuk anda. Terdapat juga dalam website spg2u satu bahagian khas untuk ahli berdaftar SPG sahaja yang mana seksyen ini akan membolehkan ahli memdapatkan bahan terkini untuk bisnes mereka. Website itu nanti akan boleh juga dihubungkan dengan log in page klife. mudah kan? ini semua untuk anda!.

4- KIT Penerangan KLIFe sedang disiapkan. KIT ini akan mengandungi-

i- CD (softcopy presentation power point produk, syarikat dan pelan pendapatan KLIFe; Flyers, Brosuer, Iklan dan pelbagai artikel menarik);

ii- Hardcopy presentation power point klife;

iii- 100 keping flyers (lobata dan extra cafe---produk lain dalam pembikinan)

iv- brosure dan flyers dari klife; dan

v- susunan konsortium SPG

nota: tawaran ini untuk semua plan dalam klife. pada 1.1.2009, ahli yang mengambil Plan A akan mendapat semua yang diatas. Ahli yang mengambil Plan B akan hanya mendapat CD, Brosure dan flyers dari klife serta susunan konsortium sahaja.

5- Pada masa ini terdapat 3 tempat perjumapaan SPG-Klife. Tempat-tempat ini memberikan peluang untuk ahli SPG mencari dan menambah ahli. berikut ialah tempat-tempat tersebut:

i- Pejabat Dermilab Sdn Bhd di PJ ---- masa perjumpaan bila-bila masa tetapi untuk perjumpaan besar adalah pada hari Jumaat jam 8.30 malam

ii- kajang, Taman Putra Kajang, Setiap Rabu jam 9.00 malam -- Hubungi 018 223 8494

iii- USj Subang, Good year Court 10- hubungi khaira 01 29331509.

6- Pada 27-30 Nov 2008 ini di Pulau Pinang, KLIfe akan mengadakan perjumpaan disana. Hubungi Dermilab untuk keterangan lanjut.

moga anda telah diupdates kan tadi. Salam perjuangan

No comments: